نوشته شده توسط : imc

بنر(سنجاب کوچولو):اورجینال


خرید بنر(سنجاب کوچولو):اورجینال


دسته فیلم و کارتن زیردسته کارتن

کارتون بنر،سنجاب کوچولو
شامل ۲۶ قسمت
قابلیت پخش در دی وی دی پلیر خانگی جدید وکامپیوتر
بهترین کیفیت در 3 عدد دی وی دی

فکر می‌کنم تنها گربه مورد علاقه‌ام در کارتون‌ها، مادر بنر بود. مادر یک سنجاب. سنجاب کوچولویی که در تلة آدم‌ها گرفتار شده بود و این گربه او را در مزرعه نگه داشته بود و بزرگ کرده بود. فکر می‌کنم این به خاطر همدردی با خود بنر بود، وقتی که باقی سنجاب‌ها به خاطر چیزهایی که از مادرش داشت، مسخره‌اش می‌کردند. بنر، ماهی می‌خورد، موقع خواب دمش را بغل می‌کرد و زنگوله به گردنش داشت و برای همین‌ها بقیه سنجاب‌های جنگل مسخره‌اش می‌کردند. و من، هر وقت بنر مسخره می‌شد، قیافه همکلاسی یتیمم می‌آمد جلوی چشمم و آن روزی که به خاطر حرفی مسخره‌اش کردیم و بعد او با یک بغضی گفت: مامانم این جوری می‌گفت و دوید توی حیاط.
تقریبا همه کاراکترهای بنر و ماجراهایشان، معادل خارجی داشت و راحت می‌شد با آنها رابطه برقرار کرد. از مامان گربه که بنر در آتش سوزی مزرعه از او جدا شده بود و تصویر یک مادر ایده آل و همراه بود. تا خاله لاری که بچه‌اش کلی همیشه از دست مراقبت‌های زیادی مادرش فراری بود.
سو و پدربزرگش و همدلی‌شان با بنر و رادا که همیشه به بنر حسودی می کرد و آخر وقتی بنر او را از دست یک لاک پشت نجات داد، با او خوب شد. گوجا با آن ابروهای پهن که همیشه با همه چیز مخالف بود.
و عمو جغد شاخدار که برخلاف غریزه اش از خوردن بنر خودداری می کرد و او را دوست داشت
و شاید دوست داشتنی‌ترین شخصیت کارتون بود.

کارتون بنر (BANNERTAIL) را نیپون در سال ۱۹۷۹ ساخت. سریال، ۲۶ قسمت داشت و از روی یک رمان آمریکایی به همین اسم (که نویسنده‌اش، Ernest Thompson Seton داستان بچه‌های کوه تالاک (جکی و جیل) را هم نوشته و ظاهرا آن قصه، زندگی نامه خودش است) ساخته شده. کارگردانش، یوشی هیرو کوردا (Yoshihiro Kuroda)، کارگردان خانواده دکتر ارنست و بچه‌های کوه تالاک هم هست. او درباره بنر گفته: با آهنگ نواهای ژاپنی و صدای زنگوله، یک سنجاب کوچولو تند و تند رد می‌شه و از درخت می‌ره بالا. بعد توی سوراخ با یک ضربه دندان، گردو را نصف می‌کنه. اسم این سنجاب، بنره
ش م:155-237511

فروشنده: دانش گستر

قیمت: 6,000 تومان

درصد :26

خرید بنر(سنجاب کوچولو):اورجینال



خرید پکیج CISCO
خرید آموزش خیاطی به روش آسان
خرید اموزش نرم افزار VUE از مبتدی تا فوق حرفه ای از کمپانی قدرتمند GEEKATPLAY STUDIO
خرید نرم افزار لغت نامه دهخدا همراه با کتابخانه الکترونیکی موبایل (اوریجینال)


:: برچسب‌ها: خرید , بنر , سنجاب , کوچولو , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

زبان نصرت 1و2 (کامپیوتر) ، تقویت حافظه (کامپیوتر و موبایل)، زبان در خواب ، نصرت 2 (موبایل)- اورجینال


خرید زبان نصرت 1و2 (کامپیوتر) ، تقویت حافظه (کامپیوتر و موبایل)، زبان در خواب ، نصرت 2 (موبایل)- اورجینال


دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

* توجه ! توجه!
زبان نصرت 1و2 کامپیوتر، تقویت حافظه کامپیوتر و موبایل ، زبان در خواب، نصرت 2 موبایل، نقشه ایران و شهرها موبایل ، دیکشنری موبایل
همگی در یک DVD جامع با Autorun ویژه!!!


- مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در مدت 3 ماه با مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت
- آموزش تکنیک های تقویت و افزایش حافظه از کودک گرفته تا هر سنی که طول عمر اجازه دهد
- سریع ترین و پربازده ترین روش آموزش زبان انگلیسی موجود در دنیا با آموزش زبان در خواب


آموزش زبان انگلیسی نصرت

برگرفته شده از جدیدترین روش آموزشی روز دنیا (DR.Paul Pimsleur.USA) – تقویت حافظه و تمرکز در ضمن یادگیری زبان انگلیسی - تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف (بدون نیاز به کتاب و مدرس) – داراری دیکشنری Oxford و Babylon و New Version – دوره کامل تقویت حافظه و مهارت های یادگیری نصرت.
آموزش زبان انگلیسی نصرت – موثرترین متد آموزش زبان در جهان – شما چه بخواهید چه نخواهید انگلیسی را با این روش در صورت استفاده از سی دی ها یاد میگیرید.
این روش که بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست توسط یک نابغه زبان شناس انگلیسی ابداع شده است و موسسه نصرت آنرا به فارسی در آورده است، تا این متد قابل استفاده برای فارسی زبانان شود. همچنین آقای نصرت بعلت این ابتکار عمل، از سوی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان مبتکر نمونه انتخاب شده است…

- یادگیری مکالمه انگلیسی تنها با روزی 30 دقیقه گوش کردن به هر درس
- روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی
- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف (بدون نیاز به کتاب و مدرس)
- روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی
- موثرترین متد آموزش زبان در جهان
- شما پس از تهیه و استفاده از این مجموعه می توانید به راحتی به انگلیسی صحبت کرده و کاملا ارتباط برقرار کنید
- احساس میکنید معجزه ای روی داده است



دوره تقویت حافظه و تمرکز ذهن

تکنیک های افزایش حافظه از کودک گرفته تا هر سنی که طول عمر اجازه دهد کاربرد دارند.
همه در هر سن و سال و موفقیت و با هر میزان استعداد حتی آنهاییکه در حد مرزی (Boarder Line) میباشند می توانند به سادگی آن ها را فرا بگیرند.
تنها کاری که باید بکنید این است که تمرین بیشتری با این تکنیک ها انجام دهید.

1- با متد نوین به کار گرفته در این مجموعه فقط بصورت صوتی قدرت حافظه خود را به ده برابر (دقیقا ده برابر) افزایش دهید.
دیگر گرفتار تمرین بر روی کاغذ و یا مطالعه برای تقویت حافظه و تند خوانی نخواهید بود و فقط گوش کنید.

2- کارشناسانی که بر روی مغز انسان کار کرده اند معتقدند ضریب هوش با بالارفتن میزان حافظه افزایش می یابد.
بررسی ها نشان داده یک انسان میتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه اش استفاده کند.
این مجموعه به شما می آموزد چگونه این مقدار را به 50 درصد افزایش دهید.

3- برای همیشه قلم و کاغذ را فراموش کنید.
یک کتاب پر از فرمول را روبرویتان قرار دهید.
مغز شما به طور خودکار همه فرمولها را حفظ میکند و تا آخر عمر در حافظه شما باقی خواهد ماند.
فراموشی را برای همیشه فراموش کنید.



آموزش زبان در خواب به کمک امواج مغزی

امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند.

حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از 40 ساعت آموزش، با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات، پوشش امواج مغزی، اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق، امواج ضمیمه و پوشش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد.

اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد).

در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند. و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشناست.

با توجه به اینکه این شیوه، یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد، و اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است.

مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.

اصوات mp3 این مجموعه قابل انتقال به کول دیسک ها و حافظه های قابل حمل و دستگاه های پرتابل mp3 Player نیز می باشند.

مجموعه ” انگلیسی در خواب و رویا ” برای هر زبان آموز در هر سن و سالی مناسب است. سرعت یادگیری درس ها و لهجه های صحیح در این روش فوق العاده و اعجاب آور است. بعد از هر بار خوابیدن احساس قدرتمندی از توانایی درک مکالمات وجود شما را فرا می گیرید و شما با گوش کردن به اخبارها و تماشای فیلم های زبان اصلی در مقابل چشمان حیرت زده اطرافیان خود، به راحتی قادر به درک عمیق معنای مکالمات و گفتارها و ترجمه آنها خواهید بود. به جرات می توان گفت که در عرض کمتر از ده روز شما می توانید با استفاده از این مجموعه به اندازه یکسال کلاس رفتن و مطالعه کلاسیک زبان پیشرفت کنید!

Sleep English یا یادگیری مکالمه انگلیسی در خواب مجموعه ای است بی نظیر و کامل از 18 درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی که درسها بصورت گفتاری و به فرمت فایل های صوتی mp3 ((قابل استفاده با تمام وسایل پخش سی دی های صوتی)) و به 2 زبان فارسی و انگلیسی همزمان ارائه می شود. صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی در داخل جمجمه یا Binaural Sounds و تکنیک منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی
Brain Synchronizing ازطریق هدفون برای مغز هنگام خواب، قابل شنیدن می باشند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترین شرایط کاری (یعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترین شیوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد.
شما وقتی از خواب بیدار می شوید در کمال حیرت می بینید که نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته های انگلیسی را درک می کنید!!

دیگر یادگیری زبان انگلیسی دشوار نخواهد بود. به کمک ضمیر ناخودآگاه در خواب انگلیسی بیاموزید!!

مجوز: 155/875001

فروشنده: ام اچ سافت ویرز

قیمت: 20,000 تومان

درصد :49

خرید زبان نصرت 1و2 (کامپیوتر) ، تقویت حافظه (کامپیوتر و موبایل)، زبان در خواب ، نصرت 2 (موبایل)- اورجینال



خرید بیداری موسیقی تجربی از علی مولایی اورجینال
خرید آموزش جامع و کاربردی امکانات ویژه دانش آموزان و دانشجویان در Blackboard
خرید آموزش نرم افزار SDR Map - اورجینال بهکامان
خرید آزمونهای دانش پذیری فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور-با پاسخنامه89 -مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)


:: برچسب‌ها: خرید , زبان , نصرت , کامپیوتر , تقویت , حافظه , کامپیوتر , موبایل , زبان , در , خواب , نصرت , موبایل , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

آموزش نرم افزار اتوکد AutoCAD 2011 - اورجینال بهکامان


خرید آموزش نرم افزار اتوکد AutoCAD 2011 - اورجینال بهکامان


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی

سازنده: بهکامان

آموزش نرم افزار اتوکد AutoCAD 2011
نقشه کشی و طراحی صنعتی
شامل مباحث 2 بعدی و 3 بعدی

نسخه اوریجینال.

به همراه نرم افزار نسخه کامل.

فصل 1) دستورات مقدماتی : Exit-SaveAs-Save-Open-New.
فصل2) محدوده ومختصات : Limits-مختصات.

فصل3) دستورات ترسیمی :
،MEASURE-DIVIDE-POINT-DONUT-HELIX-POLYGON-RECTANGLE-ELLIPSE-ARC-CIRCLE-LINE
،PAN-ZOOM-ID POINT-LIST-DISTANCE-TABLE-HATCH-INSERT-BLOCK-WipeOUT-RevCLOUD
OSNAP-REDO-UNDO.

فصل4) دستورات ویرایشی :
،STRETCH-TRIM-EXTEND-BREAK-CHAMFER-FILLET-EXPLODE-LTScale-MATCH PROPERTIES-PRINT
ERASE-COPY-MIRROR-OFFSET-ARRAY-MOVE-ROTATE-SCALE.

فصل5) دستورات ویرایشی متن :
TEXT,DText-MultiLINE TEXT-TEXT STYLE-EDIT TEXT.

فصل6) لایه ها : مدیریت لایه ها LAYER.

فصل7) اندازه گذاری :
اندازه گذاریLINEAR- اندازه گذاریALIGNED- اندازه گذاریArcLENGTH- اندازه گذاریORDINATE- اندازه گذاریRADIUS،
اندازه گذاریJOGGED- اندازه گذاریDIAMETER- اندازه گذاریANGULAR- اندازه گذاریBaseLINE- اندازه گذاریCONTINUE،
اندازه گذاریQUICK-CENTER MARK-LEADER-TOLERANCE-DDEdit-DIMENSION STYLE.

فصل8) دستورات سه بعدی :
،COPY FACES-SHELL-SLICE-PLOYSOLID-BOX-WEdge-CONE-SPHERE-CYLINDER-TORUS-PYRAMID
،COPY EDGES-EXTRUDE FACES-MOVE FACES-OFFSET FACES-ROTATE FACES-TAPER FACES-COLOR FACES
،EXTRUDE-REVOLVE-SWEEP-LOFT-UNION-SUBTRACT-INTERSECT-IMPRINT EDGES-COLOR EDGES
REGION-BOUNDARY.

فصل 9 ) ملحقات جدید در اتوکد 2011 :
تعامل AutoCAD 2011 با سیستم های عامل جدید،تعامل AutoCAD 2011 با نگارش های پیشین AutoCAD،قابلیت های جدید ارسال فایل
به صورت زیپ (Transmittal)، امکانات جدید برای صدور موضوعات (Export)، صدور چیدمان فضای کاغذ،نمایش مشخصات عمومی موضوعات،
ارائه ی گزارشی از جزئیات چاپ،امکانات جدید برای متون تحت ویرایش مکان یابی جغرافیایی(Geographic Location)، تنظیم کیفیت نورپردازی،
قابلیت ضبط عملکرد (Action Recorder )،قابلیت ایجاد حرکت نمایشی (Show Motion)، پیش نمایش فضاهای کاغذ،
امکانات جدید تابلوهای External References و Sheet Set Manager.

فصل 10 ) دستورات جدید در اتوکد 2011 :
تازه های AutoCAD 2011 ،دستورات AutoCAD 2011 دریک نگاه بخش اول و دوم ،صورت ظاهری اتوکد 2011 ،سندیت در اتوکد ،
Communicate (امکانات ارتباطی) ، Explore ( اکتشاف در محیط )،Customize ( خصوصی سازی ) .

مشخصات:

نسخه : 2011

سال تولید : 1389

نوع لوح فشرده : DVD

تعداد لوح فشرده : 1 عدد
معادل 6 سی دی

مدت زمان آموزش : 14 ساعت

سبک آموزش : اینتراکتیو

نرم افزار : دارد

فروشنده: شاکران

قیمت: 9,800 تومان

درصد :21

خرید آموزش نرم افزار اتوکد AutoCAD 2011 - اورجینال بهکامان



خرید چگونه انسان بسازیم
خرید بروسلی چگونه دنیا را تغییر داد؟
خرید مجموعه آموزش پرورش ماهی قزل آلا محصولا ت هدیه ( اصل )
خرید خرس نازی


:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , نرم , افزار , اتوکد , AutoCAD , اورجینال , بهکامان ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

نرم افزار اطلس سه بعدی جهان


خرید نرم افزار اطلس سه بعدی جهان


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

نرم افزار اطلس سه بعدی جهان

بیش از 500000 نقشه از نقاط مختلف جهان
اطلاعات به روز شده بیش از 200 کشور دنیا
دارای قابلیت جستجوی دینامیکی
حاوی لینک های مختلف درباره کشورها
قابلیت زوم و چرخش تصاویر با کیفیت بالا
محاسبه بین دو نقطه جغرافیایی بر روی اطلس
امکان چاپ و کپی تصاویر و متون موجود در این نرم افزار

این نرم افزار زبان اصلی می باشد

این محصول در یک سی دی و با بسته بندی شیک و زیبا عرضه می شود

فروشنده: آسان رسان

قیمت: 3,950 تومان

درصد :41

خرید نرم افزار اطلس سه بعدی جهان



خرید کیت کتاب و سی دی ویژه تمرین و یا تولید تست های آزمون زبان موسوم به آی ال تس ، اوریجینال
خرید آموزش نرم افزار MATLAB ( آقای مشکی باف )
خرید آموزش فال قهوه ، چهره شناسی ، کف بینی ، NLP
خرید سوالات پایان ترم کارشناسی ارشد پیام نور- رشته زیست شناسی-علوم گیاهی


:: برچسب‌ها: خرید , نرم , افزار , اطلس , سه , بعدی , جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

مجموعه عظیم آموزشی 3D Studio Max 2008  زبان اصلی 12 DVD اورجینال


خرید مجموعه عظیم آموزشی 3D Studio Max 2008 زبان اصلی 12 DVD اورجینال


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک

مجموعه عظیم آموزشی 3D Studio Max 2008

انیمیشن و سه بعدی سازی را از متخصصین این امر در عظیم ترین بسته آموزشی 2008 Studio Max فرا گیرید

زبان اصلی 12 DVD

این محصول شامل 12 دی وی دی و قابل اجرا در کامپیوتر میباشد
با یک بار خرید از ما مشتری ما خواهید شد

فروشنده: اورانوس

قیمت: 10,000 تومان

درصد :5

خرید مجموعه عظیم آموزشی 3D Studio Max 2008  زبان اصلی 12 DVD اورجینال



خرید آزمون دانش پذیری فراگیر کارشناسی پیام نور- روابط عمومی
خرید سریال مسافران(اورجینال)
خرید مربی گری فوتبال 2010 اورجینال
خرید عطر ادو هوگو دارک بلو(سرد)


:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , عظیم , آموزشی , Studio , Max , زبان , اصلی , DVD , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

مرجع کامل آموزش آشپزی و سفره آرایی:اصل


خرید مرجع کامل آموزش آشپزی و سفره آرایی:اصل


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

آموزش آشپزی ایرانی و فرنگی

جامع ترین مرجع آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع سالاد و دسر و همچنین انواع شیرینی و سفره ارایی و میوه ارایی در کشور

هنر کدبانوگری را بیاموزیم

یک مجموعه مناسب برای خانم های خوش سلیقه

آموزش انواع غذاهای ایرانی و خارجی

مجموعه کامل آموزش بیش از هزاران نوع

غذا، شیرینی، سالاد و دسر و روش های سفره ارایی و میوه ارایی

آموزش پخت انواع غذاهای اصیل و نوین ایرانی در قالب فیلم های قابل پخش در دستگاه های پخش خانگی

آموزش پخت صدها نوع غذاهای فرنگی به صورت فیلم های آموزشی
مجموعه کاملی از فیلم های آموزشی سفره ارایی
کاملترین مجموعه آموزش آشپزی
دستور تهیه انواع دسرها و سوپها
دستور تهیه ۹۰۰ غذای متنوع
قابلیت جستجواز روی نام غذا
دستور تهیه انواع سالادهای فصل
خواص مختلف مواد خوراکی
این موارد تنها جزئی از این مجموعه جامع به شمار می رود و ما با اطمینان این مجموعه را به شما به عنوان کاملترین مرجع آشپزی کشور در قالب فیلم های آموزشی پیشنهاد می نمائید .
ضمنا قابل ذکر است در صورت عدم رضایت شما از این مجموعه وجه پرداختی شما بازگردانده می شود .
با این مجموعه از آشپزی خود لذت ببرید.

اگر می خواهید در منزل با هزینه ای اندک و در زمانی کوتاه و به سادگی یک آشپز کامل و ماهر شوید

اگر می خواهید در مهمانی های خود سرآمد دیگران باشید و همه از دست پخت شما تعریف کنند

اگر اعضای خانواده از تکراری بودن برنامه غذایی شکایت دارند

اگر از آشپزی لذت می برید اما دستور پخت ها محدودی دارید

و اگر ....

حتما این مجموعه را ببینید

فراموش نکنید برای اینکه یک آشپز خوب باشید باید دستور پخت های خوبی داشته باشید.
ش م:155-49677

فروشنده: دانش گستر

قیمت: 10,000 تومان

درصد :10

خرید مرجع کامل آموزش آشپزی و سفره آرایی:اصل



خرید آموزش 120 نوع شعبده بازی به همراه وسایل لازم(کاملا اورجینال)
خرید سریال شب دهم - ارجینال
خرید آموزش نوشتن مقالات بر مبنای اصولی و درست
خرید پلاک و گردنبند متولد تیر


:: برچسب‌ها: خرید , مرجع , کامل , آموزش , آشپزی , سفره , آرایی , اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

کنفرانس بین المللی بازاریابی (3DVD)


خرید کنفرانس بین المللی بازاریابی (3DVD)


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

کنفرانس بین المللی بازاریابی (3DVD)

مجموعه ای بسیار ازشمند حاوی دیدگاه های ایده پردازان بازاریابی ایران و جهان

گنجینه جدید ترین ایده های بازاریابی ایران و جهان در اختیار شماست..

" اطلاعات لازمه موفقیت است "

در 3 حلقه DVD

برخی موضوعات کنفرانس:

DVD شماره 1 :
- بازاریابی و مشتری مداری
- تجارت الکترونیک
- صادرات و استراتژی های جدید بازاریابی
- طرح بازاریابی
- عوامل و موانع بهره وری نیروی انسانی در بازاریابی
- فرهنگ و جهانی شدن بازاریابی
- کارآفرینی و بازاریابی
- کاربرد و تکنیک های بازاریابی در بنگاه ها


DVD شماره 2 :
- کاربرد و تکنیک های بازاریابی در صنایع
- کیفیت و بازاریابی
- گراییشات و استراتژی های جدید بازاریابی
- مدیریت پیشرفته
- مزایای سیستم های چندگانه
- نانوتکنولوژی و بازاریابی
- نقش بازاریابی و عواید اقتصادی آن


DVD شماره 3 :
- ارتباط بازاریابی دیجیتال و مستمر در آینده
- استراتژی های تبلیغات
- الزامات نوین در تهیه و مدیریت مارک تجاری (برند سازی)
- امور بانکی در تجارت بین الملل
- امور حقوقی تجارت بین الملل
- بازاریابی پست مدرن
- بازاریابی در ونوس
- تاریخچه مارک (برند) تجاری شرکت نیوا NIVEA

با خرید این مجموعه شما با صرف هزینه ای ناچیز در یک کنفرانس بین المللی بازاریابی به زبان فارسی شرکت می کنید!

شماره مجوز: 155/2033

فروشنده: شاکران

قیمت: 5,900 تومان

درصد :21

خرید کنفرانس بین المللی بازاریابی (3DVD)



خرید نسخه 2010 نرم افزارقدرتمند محاسباتی(MATLAB 2010 32 & 64 Bit) اورجینال
خرید عطر ادو امپریو آرومانی(سرد و شیرین)
خرید مجموعه نرم افزارهای مهندسی الکترونیک
خرید آزمون جامع حرفه ای پودمانی دانشگاه علمی کاربردی-تولید قارچهای خوراکی


:: برچسب‌ها: خرید , کنفرانس , بین , المللی , بازاریابی , DVD ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

کاملترین پکیج آموزش ارگ


خرید کاملترین پکیج آموزش ارگ


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

کاملترین پکیج آموزش ارگ مقدماتی ، متوسط و پیشرفته آموزش آهنگ سازی آموزش ریتم سازی در 4 DVD


آموزش ارگ مقدماتی و متوسط

شامل :
آشنایی قدم به قدم ارگ
آشنایی با تمام نکات ارگ
آموزش روش های مختلف نواختن

**************

آموزش ارگ پیشرفته و حرفه ای

شامل :
آشنایی قدم به قدم ارگ (به صورت حرفه ای)
آشنایی با تمام نکات ارگ (به صورت حرفه ای)
آموزش روش های مختلف نواختن (به صورت حرفه ای)


**************

آموزش آهنگ سازی ارگ

شامل :
آشنایی قدم به قدم آهنگ سازی ارگ
آشنایی با تمام نکات آهنگ سازی


**************

آموزش ریتم سازی ارگ

شامل :
آشنایی قدم به قدم ریتم سازی ارگ
آشنایی با تمام نکات ریتم سازی



این مجموعه در 4 دی وی دی با فرمت MPEG Video می باشد.

با کیفیت صدا و تصویر عالی با بسته بندی شیک

فروشنده: جهان

قیمت: 15,000 تومان

درصد :20

خرید کاملترین پکیج آموزش ارگ



خرید دستگاه تست قند خون
خرید Up - بازی کارتونی آپ
خرید گردنبند قرآنی وان یکاد (طلایی)
خرید آموزش نرم افزار افتر افکتز After Effects Pro CS5 - اورجینال بهکامان


:: برچسب‌ها: خرید , کاملترین , پکیج , آموزش , ارگ ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

آموزش حل مکعب روبیک به زبان فارسی اورجینال


خرید آموزش حل مکعب روبیک به زبان فارسی اورجینال


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

آموزش راه حل مکعب روبیک.

شما با این سی دی می توانید به راحتی روبیک خود را حل نمایید

روش ها و فرمول هایی که با اسانی خواهید توانست مکعب را بسازید

آموزش تصویری به همراه فیلم هایی از رکورد دارهای برتر دنیا

با این آموزش مکعب خود را کمتر از 1 دقیقه بسازید و با تمرین متوالی خود را در رکودر دارهای جهان قرار دهید.
شماره مجوز 155/61274

فروشنده: زرین

قیمت: 4,900 تومان

درصد :45

خرید آموزش حل مکعب روبیک به زبان فارسی اورجینال



خرید آموزش تکواندو
خرید آموزش ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی تحت وب با تکنولوژی AJAX 4 بوسیله زبان VB 2010
خرید طرح توجیهی تولید الیاف شیشه(تیشو) -اورجینال
خرید پکیج جامع تعمیرات موبایل لپ تاپ کامپیوتر مونتاژ مونیتور.معادل 18 سی دی/اصل


:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , حل , مکعب , روبیک , به , زبان , فارسی , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

گالری عکس 4 Top Photo


خرید گالری عکس 4 Top Photo


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک




تا بحال چند مجموعه با عنوان عکس با کیفیت خریداری نموده اید؟
آیا ازآنها راضی بوده اید؟
آیا تا بحال لذت واقعی داشتن عکس با کیفیت را چشیده اید؟
تصاویری که در این مجموعه Top Photo عرضه می شوند همگی توسط عکاسان حرفه ای تهیه شده و دارای وضوع عالی و سایز بزرگ و همچنین زاویه مناسب دوربین بمنظور انتقال درست مفهوم به بیننده می باشد.

4 Top Photo بهمراه مجموعه های دیگر Top Photo با هدف جمع آوری تصاویر حرفه ای و با کیفیت بسیار بالا بمنظور استفاده در طراحی گرافیک، تبلیغات محیطی و نمایشگاهی و چاپ های افست و بنر می باشد.
..............................................................................................................................
گالری عکس 4 Top Photo (به صورت ORIGINAL) شامل 8136 عکس با کیفیت و وضوح عالی می باشد.

موضوعات مجموعه فوق : (این مجموعه به همراه 3 Top Photo کاملترین آرشیو در زمینه عکس انسان می باشد)
DVD 1 : انسان
DVD 2 : انسان
DVD 3 : انسان - سیستم حمل و نقل ( زمینی - هوایی - مترو - آبی - شهری و بین شهری)
DVD 4 : کار کردن - مزرعه - کاشت و برداشت - باغچه - ابزار آلات قدیمی و جدید (شخصی - تخصصی - عمومی - نوشتاری - استراحت - صنعتی و ...)
DVD 5 : خانه - دفتر کار - سالن اجتماعات - دکوراسیون دفتر و خانه - سالن پذیرایی - اتاق خواب - سرویس بهداشتی - شهر صنعتی - تاریخی - باستانی - قلعه

..........................................
مزایای مجموعه 4 Top Photo :
- داشتن وضوح و سایز عالی
- این عکسها بغیر از داشتن کیفیت بالا بدلیل اینکه توسط عکاسان حرفه ای گرفته شده است دارای زاویه مناسب می باشند که باعث انتقال مناسب موضوع به بیننده می شود
- دارای دسته بندی مناسب.
- شامل عکسهای کاربردی و متفاوت.
- این مجموعه بخصوص برای کسانی که خدمات چاپ در اندازه های بزرگ مانند بنر/فلکس/تبلیغات محیطی انجام می دهند بسیار مفید خواهدبود.
شماره مجوز: 155/8964849

فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 18,000 تومان

درصد :10

خرید گالری عکس 4 Top Photo



خرید بازی همسایه جهنمی 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 سه هدیه رایگان
خرید عطر ادو کنزوقدیمی( گرم)
خرید بسته طرح توجیهی ( طرح تولید یاتاقان مگنتی ) 20 محصول هدیه
خرید مجموعه عظیم آموزشی Photoshop Top Secret


:: برچسب‌ها: خرید , گالری , عکس , Top , Photo ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()